Research Partner to polska firma badawcza. Dbamy o najwyższy standard naszych usług, oferując naszym klientom skuteczne rozwiązania wspierające strategię rozwoju firmy.
Zapewniamy naszym klientom indywidualne podejście i wszechstronną pomoc, począwszy od zaprojektowania badania po interpretację wyników i wykorzystanie ich we wszelkich działaniach marketingowych.
Nasze projekty realizujemy ze sprawdzonymi i wiarygodnymi partnerami, co pozwala nam zapewnić najwyższy standard przeprowadzanych badań rynkowych.
Techniki badawcze są dobierane w zależności od skali projektu i rodzaju potrzebnych informacji.
Zależnie od potrzeb klienta stosujemy odpowiedni dobór metod ilościowych i jakościowych, pozwalających na osiągnięcie celów badawczych oraz wykorzystania wyników w kształtowaniu strategii marketingowej firmy.
Research Partner oferuje pełne spektrum możliwości badawczych:
Ważnym aspektem wpływającym na rozwój firmy jest opinia klientów oraz ich satysfakcja z oferowanych usług i produktów. Badania satysfakcji klienta są jednym z podstawowych narzędzi umożliwiających budowanie długotrwałej relacji odbiorcy z firmą.
Badamy znajomość spontaniczną, wspomaganą, percepcję wizerunku w grupie docelowej (naszej i klientów marek konkurencyjnych), kluczowe drivery i bariery wizerunkowe, które mają wpływ na sprzedaż.
Celem U&A jest opisanie grupy docelowej danego produktu poprzez sposoby konsumpcji danego produktu oraz stosunkiem do kategorii produktowej. Kładziemy nacisk na zachowania konsumenckie badanych oraz postawę wobec danego produktu.
Badamy wzajemny wpływ różnych zachowań konsumenckich. Analizujemy wpływ czynników zewnętrznych oraz zmianę podstawowych wskaźników związanych z kondycją marki.
Pre-testy pomagają wybrać najlepszą koncepcję kreatywną, zmienić jej elementy, które potencjalni konsumenci wskazują jako mniej interesujące oraz słabiej działające.
Służy do odpowiedniego wyboru spotów reklamowych, animatików pod kątem przyszłych kreacji reklamowych, zwiastunów filmowych, odcinków pilotażowych seriali i wszystkich innych materiałów audiowizualnych. Pozwala także na sprawdzenie zużycia spotów reklamowych lub konkurencyjności w stosunku do rywali rynkowych.
Wizerunek marki w kontekście marek konkurencyjnych. Celem jest diagnoza marki, która pozwala uchwycić jej mocne i słabe strony w oczach konsumentów z grupy celowej oraz użytkowników marek konkurencyjnych.
Badanie umożliwia bardzo dokładne prześledzenie procesu decyzyjnego wraz z motywami postępowania potencjalnych konsumentów (drivery, bariery procesu zakupu). Pozwala na weryfikację planów marketingowych, zarówno w przypadku istniejących marek jak i nowych, dopiero wprowadzanych na rynek.
Analizujemy markę pracodawcy z punktu widzenia pracowników oraz innych interesariuszy, będących częścią procesu HR – wewnętrznych i zewnętrznych. Badamy wizerunek, satysfakcję, lojalność i przedsiębiorczość pracowników w kontekście szeroko rozumianego otoczenia biznesowego firmy (w tym pracowników byłych i potencjalnych).
Research Partner
ul. Trombity 16, 02-850 Warszawa
tel. +48 690 29 79 79
email: biuro@researchpartner.pl